Zajongó

Teremtés, gondolkodás, úton egy elégedettebb élet felé.

Szorongásból a könnyedség felé​​​​​​​ (2017 szeptember)

 

 

Annyira jó volt a nyár, hogy nem is írtam, najó írtam szösszenet rímeket. (ezekről később)

wonderer.jpg

Tudatosan elengedtem magam, nem foglalkoztam semmivel komolyan, csak azzal hogy lazítsam le az elmúlt időszakot, engedjem el minden nehézségemet és érezzem jól magamat. SIKERÜLT!

Megtudod határozni mikor kell magaddal foglalkozni? Tényleg kérdezem, észreveszed mikor van ÉN IDŐRE szükséged? Hajrá megéri kutatni.

Azt hiszem elkezdtem kapizsgálni milyen az, amikor a környezetemre figyelve, és tiszteletben tartva, de mégis belső valóságomra, szükségleteimre figyelve vagyok, létezem.

Ezáltal sokkal sűrűbben tapasztalom meg az önfeledtség érzéset, jó olyankor lenni és jó jól érezni magam. Persze szorongó énemből adódóan nem kímélnek a felugró görcsös gondolatok, de nagyon gyorsan sikerül elengedni, és ha tudod milyen a körömrágós alap frusztráltság, akkor érted, hogy ez a felszabadulás mennyire jó, persze akkor is érted, ha laza vagy :D

Ezzel már gazdagabb lettem a nyáron, amihez segítséget is kaptam, hiszen nem véletlenül kerülnek bizonyos emberek az életünkbe, akiktől rengeteget tanulhatunk. Tanultam is csodálatos embertársaimtól, amiért nagyon hálás vagyok.

Mostmár, hogy tudom milyen könnyedébben élni az életet, így jöhet egy koncentráltabb, tudatosabb időszak, amikor azon dolgozom, hogy megvalósítsam önmagam. Legyen szó a munkáról, hivatásról, tanulásról, mozgásról, zenéről, párkapcsolatról, valósodjak meg minden területen önmagamként.

Húúú ez így sok egyszerre és tartok is tőle hogyan fog ez menni. Ha egyszerre nem is, de fokozatosan haladok előre kiélvezve minden percét.

Azt vettem észre a környezetemben, hogy másokban is nagy a belső motiváció önmaguk megvalósítására. Sokak szeretnének mostmár végre tényleg azzal foglalkozni, amitől jól érzik magukat, amiben értéket látnak.

Ha te is érzed magadban a teremteni vágyást, akkor írd meg mi motivál és mit szeretnél elérni, hátha tudunk egymásnak segíteni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr5813637626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Zajongó

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy kiadjam magamból a gondolataimat és egyben közös gondolkodásra hívjalak Téged. Többek közt szó lesz arról, hogyan teremtünk értéket a gondolatainkkal és a viselkedésünkkel, valamint olyan témákat érintek mint, a férfiasság, kapcsolatok, felelősségvállalás, személyes tapasztalatok és minden, ami éppen foglalkoztat. Idővel részletesebben szó lesz az oktatási rendszer megváltoztatásáról és a gyermekek egészséges fejlődéséről, oktatásáról. Szeretem az egységet, így egészséges realitással érintek pszichológiai és a spirituális területeket.

Friss topikok

süti beállítások módosítása