Zajongó

Teremtés, gondolkodás, úton egy elégedettebb élet felé.

Pszichodrámában
Bevezetés (S01E02)

Az előző alkalom óta eltelt egy hónap és már nagyon vártam, hogy folytassuk a drámát, ugyanis kikerekedett a témám, amivel mindenképpen szeretnék dolgozni.

Egészen furcsa állapotban érkeztem, ugyanis előző este lett egy olyan felismerésem magamról, ami meglehetősen nyugtalanított. Konkrétan felismertem, hogy van bennem valami gát, ami megnehezíti számomra a párkapcsolatok kialakulását. Van az az érzés, amikor már tudod, hogy kész lennél egy kapcsolatra, de mégsem alakul úgy, nem érzed a totális ráhangolódást, nem találkozol olyannal, valami nem okés, szóval egyszerűen szeretnéd, de nem alakul a dolog. 

Akkor lehet mégsem vagy kész, legalábbis szerintem van ott még valami belül, amivel foglalkozni kell. Nem jöttem még rá, hogy mivel szabok határt magamnak, de lehet egyszerűen csak félek kapcsolódni, félek a csalódástól. Biztos ez is benne van valamennyire, de nem hiszem, hogy ez az oka teljesen. 
Lehet csak ideákat kergetek, lehet ragaszkodom egy képhez a fejembe és várom, hogy meghódíthassam. Lehet.

maxresdefault.jpg

Bárhogy is legyen, kiderítem, megtalálom az okát és elengedek mindent, ami hátráltat.

Ehhez kiváló segítség a pszichodráma, ugyanis itt egy ilyen témát nagyon jól ki lehet játszani és ránézni kívülről, belülről a helyzetre. Megdöbbentő egyébként mennyire intenzív élmény kiállítani egy játékot, ami a saját helyzeted, majd benne lenni még erősebb, aztán ránézni az egészre, na az a meghökkentő. Sőt, amikor más játékában vagy szereplő az is nagyon intenzív tud lenni.

A mostani alkalom során még nem játszottam ki a témámat, viszont a csoport munka folyamán kapott feladatok és beszélgetések, már sokban segítettek elengedni az önostorozást, a túlagyalást, kesergést a témámmal kapcsolatban. Ez már nagyon felszabadító volt és úgy éreztem, hatalmas könnyedséggel vágok neki a nap hátralevő részének.

 

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://zajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr7513821836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Zajongó

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy kiadjam magamból a gondolataimat és egyben közös gondolkodásra hívjalak Téged. Többek közt szó lesz arról, hogyan teremtünk értéket a gondolatainkkal és a viselkedésünkkel, valamint olyan témákat érintek mint, a férfiasság, kapcsolatok, felelősségvállalás, személyes tapasztalatok és minden, ami éppen foglalkoztat. Idővel részletesebben szó lesz az oktatási rendszer megváltoztatásáról és a gyermekek egészséges fejlődéséről, oktatásáról. Szeretem az egységet, így egészséges realitással érintek pszichológiai és a spirituális területeket.

Friss topikok

süti beállítások módosítása