Zajongó

Teremtés, gondolkodás, úton egy elégedettebb élet felé.

A tudatosság fenntartása
Hogyan?

Fokozatosan érkezett meg az életembe a tudatos életvitelre való igény és úgy érzem, most egy kicsit akadozik a teljes tudatosságra való motivációm. Érdekes egy feszültség ez bennem, ugyanis volt, amikor úgy éreztem mindent megteszek a tudatos létért. Időben lefekvés majd reggel 5-6-kor kelés, aztán edzés vagy tanulás, meditálás, vega/vegan egészséges étkezés, tudatos figyelem arra ami van, dohányzás elhagyása, minimális bulizás ésatöbbi.

consciousness.jpg

(emlékeztető magamnak is)

 

Na most ennek az életvitelnek a fenntartásához kellett némi külső motivator mint pl.: egyetem, barátnő, stb. de a belső vágyam is ebbe az irányba mutatott.

Már egy ideje viszont nem olyan erős ez a motiváció, bár tudom, hogy mennyire fontos ez a fajta egészséges életmód és mennyi mindent ad, de nagyon nehezen megy ennek a teljességnek a megvalósítása. Félig-meddig beágyazódtak elemek az életembe, amelyek a tudatosságot erősítik, de most nem megy minden.

Ahogy ezt írom az jutott eszembe, hogy nem akarok annyira szigorú lenni magammal, ugyanis amikor mindent betartottam, akkor meglehetősen szigorú voltam. Csak így bírtam fenntartani ezt az életmódot. Köszönöm, hogy kiírhattam, szóval nem akarok túl szigorú lenni önmagamhoz, már meg is könnyebültem.

Ez lehet összefügg a folyamatos belazulással amit magamon tapasztalok, nincs már annyi görcsösség, feszengés, vagy ha mégis felbukkan akkor könnyebben eltudom engedni, mint korábban.

Najó, azért többek közt szeretném kihasználni az időmet, ehhez viszont tudatosan kell beosztani mindent, hogy hatékony legyek és továbbra is szeretnék egészségesen élni.

Viszont lazán szeretnék hatékony lenni, úgyhogy most arra jutottam, hogy a jól bevállt aranyközéputat megkeresem magamnak és kellő tudatosággal, önfegyelemmel leszek laza!

Legyen így!

Ha van valami tipped írd meg nyugodtan.

A bejegyzés trackback címe:

https://zajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr1013637680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Zajongó

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy kiadjam magamból a gondolataimat és egyben közös gondolkodásra hívjalak Téged. Többek közt szó lesz arról, hogyan teremtünk értéket a gondolatainkkal és a viselkedésünkkel, valamint olyan témákat érintek mint, a férfiasság, kapcsolatok, felelősségvállalás, személyes tapasztalatok és minden, ami éppen foglalkoztat. Idővel részletesebben szó lesz az oktatási rendszer megváltoztatásáról és a gyermekek egészséges fejlődéséről, oktatásáról. Szeretem az egységet, így egészséges realitással érintek pszichológiai és a spirituális területeket.

Friss topikok

süti beállítások módosítása