Zajongó

Teremtés, gondolkodás, úton egy elégedettebb élet felé.

Ne küzdj az álmaidért, csináld!

A saját példámon keresztül szeretném megmutatni, hogy tényleg érdemes dolgozni az álmaidért.

Miért?

Mert a mai napon elértem egy rész célt az életemben :)

dunes-1273814_960_720.jpg

Még mindig inkább az utam elején vagyok, viszont rajta vagyok és beindult egy olyan folyamat, amiért évek óta dolgozom.
Nagyjából 16 éves korom óta tudom, hogy pszichológiával szeretnék foglalkozni. Akkoriban a kezembe került Popper Péter és Müller Péter Mesterek című könyve, aztán egy Freud könyv és tudtam, hogy ebből még többet szeretnék. Viszont konkrétabb elképzeléseim nem voltak a témával kapcsolatban, mígnem 4 vagy 5 évvel ezelőtt az egyik Pszinapszis (Budapesti Pszichológiai Napok) előadáson hallottam az Ayres féle gyermek mozgásterápiáról, és mint a villámcsapás vágott belém, hogy nekem ezzel kell foglalkozzak, ezt szeretném és kész!

Kalandos úton, de bekerültem az egyetemre, majd el is kezdtem a terápia tanulását. (ami, a szenzoros integrációs terápia, de erről majd egy másik bejegyzésben részletesebben írok)

Az évek során néhányszor feltettem magamnak a kérdést, hogy biztosan ezt szeretnéd? Ugyanis fenntartom azt a lehetőséget, hogy változom, és ezzel változik az érdeklődési köröm, prioritásom. Azonban ezzel a célkitűzésemmel kapcsolatban megmaradt az elhatározás és a vágy, hogy tényleg ezt szeretném csinálni.

Eljött az a nap, amikor lehetőséget kaptam a Bárányfelhő Fejlesztő Gyermekközpontban - erről is majd részletesebben -, hogy kamatoztathassam a tudásom és gyermekkel foglalkozhassak.

Azaz tényleg megvalósult a célom, amiért évek óta dolgozom. Elképesztően nagy öröm ez számomra, hiszen belekerültem, abba a munkakörnyezetbe, foglalkozáskörbe, ami igazán érdekel és szívesen csinálom.

Az elmúlt években olyan munkákat végeztem, aminek nagyjából semmi köze nem volt ehhez és kevésbé szerettem, vagy legalábbis nem volt rossz, de mindegyiket untam egy idő után. Mindvégig az lebegett az orrom előtt, hogy nem baj, egyszer eljön az a pont, hogy azt csinálhatom, amit szívvel lélekkel képes vagyok csinálni.

Eljött, elkezdődött és az életem hátralevő részében olyan dolgokkal foglalkozhatok, amik igazán érdekelnek.

3 dolog miatt tartottam fontosnak ezt leírni:

1: Fontosak a részcélkitűzések, amik elérhetők és nem túl távoliak.

Tudom, hogy a szakma elején vagyok és még sok célom van ezen belül, de egyet már kipipálhatok.

 

2: Fontosak a célok, mert azok visznek előre, de csak úgy, ha teszel is érte!

Tettem érte, volt amikor kevesebbet vagy többet, de mindig ott lebeg, hogy dolgozz érte!
Szóval hajrá, tegyél azért, amit igazán szeretnél, mert megéri!

 

3: Öröm és boldogság, még nagyobb elhivatottság.

Elképesztően örülök, igen ezzel jár ez az egész, hogy lehet örülni magamnak és még inkább elhivatott lettem a gyermekek egészséges fejlesztése felé.

Bízom benne mindenkinek sikerül megtalálni a célját, önmagát avagy szíve vágyának való foglalkozását, valamint remélem egy kis motiváció lehet ez a példa azoknak, akik úton vannak, hiszen az álom, maga az út.

 

Te miért vagy elhivatott?

A bejegyzés trackback címe:

https://zajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr6813847842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Zajongó

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy kiadjam magamból a gondolataimat és egyben közös gondolkodásra hívjalak Téged. Többek közt szó lesz arról, hogyan teremtünk értéket a gondolatainkkal és a viselkedésünkkel, valamint olyan témákat érintek mint, a férfiasság, kapcsolatok, felelősségvállalás, személyes tapasztalatok és minden, ami éppen foglalkoztat. Idővel részletesebben szó lesz az oktatási rendszer megváltoztatásáról és a gyermekek egészséges fejlődéséről, oktatásáról. Szeretem az egységet, így egészséges realitással érintek pszichológiai és a spirituális területeket.

Friss topikok

süti beállítások módosítása